09.09.09

Så var jag äntligen tillbaka ;)

Idag har det varit helt tomt på schemat vilket betyder att hela dagen har tillägnats på stranden tillsammans med Sofia och Linnea! Här kommer lite smickrande bilder som utfyllnad eftersom jag egentligen inte har så mycket att säga.....


En morgontrött Alfred.


En flygande sambo!


Temat för dagen var, som ni ser - HOPP!


Paret på 9:an siktar mot nya höjder!


Två flygande showartister!


En flygande alt!


Avslutningsvis, en bild på dagens trio :)

En fantastisk ledig dag med mängder av sol, höga vågor och härliga skratt! Ovädren verkade hålla sig kvar över bergen idag som tur var.....
Nu ikväll har jag och Sofia varit ute en sväng för att äta middag och nu är det dags för sista onyttiga aftonen här på 9:an! Tro det eller ej, men nu är det ta mig fan dags att fita till sig! Bara åtta veckor kvar och nu ska vingarna och ringarna bort!!!!!

Dags att krypa ned i soffan med Sofia, Ben & Jerry´s och en bra film! Sen är det minsann slut med allt frosseri.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

söckersöta kille :)

2009-09-10 @ 23:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0