Full fart!

Tro inte att jag fick ligga i soffan hela dagen inte.

- Hoppa in i duschen, NU! fick jag höra ett antal gånger från min kära sambo innan jag väl fick tummen ur röven.....skall tilläggas att jag fortfarande inte känner mig helt återställd. Jag börjar bli gammal!

En liten utflykt till Manavgat blev det, och tro det eller ej men det var faktiskt riktigt skönt! :)


Lägg märke till den charmiga, svettluktande Turk-hunken i hörnet! Grr.....


Efter (för min del) bakis-lunch på Burger King så hittade Sofia ett piffigt solpuder. Gay Whisper!

Dagens köp:

Tänkte att jag skulle köpa mig en ny väska och använda som handbagage när jag åker hem på onsdag.


 
I found it!
Säg välkommen till Ragnhild!

Nu sitter jag här i soffan igen och lyssnar till regnet som öser ned och ser blixten slå ned någonstans borta vid horisonten. Om en stund är det dags för middag med hela gänget borta i Fino :) Mysfaktor: HÖG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0