Tisdag i Side.

Efter förmiddagens MiniStars-repetition valde jag att åka hem för att ta en välförtjänt powernap.
Brukar av någon anledning vara helt sjukt trött på tisdagar, vilket i och för sig kan bero på att jag går upp tidigare än vanligt.....

Kan dessutom berätta att barnen klagade på min sångröst idag :(
Jag som satt där som en oskyldig liten mus och sjöng så vackert.....Tänk lite anka blandat med Gulletussan, en fantastisk falsett och lite vibrato så får ni nog rätt bild av hur fint det var :)
När jag sedan förklarade för barnen att detta var min egentliga röst, och att det är en apparat inbyggd i min mikrofon som får mig att låta som jag gör på kvällarna var det ingen som trodde på mig.....och det var väl kanske tur?!
Annars hade jag väl gått under namnet AutoTune-Alfred!

Har precis avnjutit några skivor färsk ananas, yummie, och ska nu tillbaks till jobbet och styra upp lite Beach-Volley tillsammans med Jocke.
Sandra
i AE-teamet är sjuk, så då tänkte herrarna show vara snälla och hjälpa till lite.....inte illa pinkat!


Underbara ord från älskade Sofia på min spegel
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0