Tillbaks på 04:an!

Underbart är kort, eller vad är det man säger?!

De två dagarna borta i Antalya har varit helt fantastiska!
Vi har bara tagit det lugnt och det kändes väldigt välbehövligt kan jag säga.....förstår inte varför egentligen, men det är mycket tankar i mitt huvud just nu kan jag säga. Alldeles för mycket.

Har inte fått fixat några bilder på mina inköp ännu, men det kommer imorgon. Varma tröjor blev temat i alla fall skulle man kunna säga och det gillar jag! Annars fryser jag väl ihjäl när jag kommer hem!?


Efter en hård shoppingdag blev det ett glas rosévin nere på stranden vid Hillside Su.




Piffigt.


Miss Denmark in action!


Dags för middag inne i Gamla stan!






Welcome to Hillside Su!

Eftersom vi på denna lilla semester var vuxna och anständiga (vi drack alltså inte alkohol i kopiösa mängder och vinglade hem klockan 6 på morgonen) så kom vi upp i tid till den förmodligen största och bästa frukostbuffé jag besökt!


Efter frukosten var det bara att inta madrasserna nere vid poolen.....


.....och njuta!


Hade gärna stannat på obestämd tid för 
Hillside Su är sjukt smashing!

Jag längtar redan tillbaka!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0