Svenne Banan.

Ja ni som följt min blogg ett tag har ju hört talas om historien då Svenne Banan blev en legend här i Side.....

Mette var på showen ikväll och som tack för en välgenomförd show fick jag en liten påse som innehöll:



Ett par kalsonger a´la Svenne Banan, SCORE!
- You wanna taste my banana?!

Ska även passa på att säga att showen gick kanon ikväll och det var superskönt för det är alltid lite nervöst innan när man har besök i publiken. Man vill ju vara på topp helt enkelt.....

Ikväll har vi bara suttit och snackat lite skit men imorgon bitti bär det av på båt-tur!
Vi ska nämligen åka på samma lilla äventyr som jag gjorde med min familj när de var här i augusti så det ska bli hur härligt som helst!
En förhoppningsvis strålande sol och kristallklart vatten.....då kan det inte gå fel :)

Håller på att, hör och häpna, försöka styra upp det liv som väntar hemma i Sverige i vinter nu också. Sjukt vemodigt men verkligen på tiden.....
Nu ska jag dock krypa ned under det härliga täcket och sova några timmar innan det är dags att vakna igen!
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Miss Montana

der kom vi helt op på 5 piffpoint !!

2009-10-10 @ 16:51:34
Postat av: Anonym

Oh yes! ;)

2009-10-10 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0