Surprise!

Molnen bestämde sig efter några timmar att gömma solen bakom sig. Sjukt irriterande!

Lite sol fick vi i alla fall, och en mysig lunch nere på Beach Club hann vi också med :)

Väl tillbaka uppe vid hotellet ropar en av tjejerna i receptionen på mig och säger att jag fått ett paket. Jag ställer mig genast frågan: - Vad i helvete är det nu på gång?!
Open it, open it, säger tjejen i receptionen.

Sagt och gjort. I en blårandig platskasse med Nordsjö-loggan (mammas och pappas jobb) ligger det en stor påse med svenskt lösgodis. HURRA!!!!! :)
Lite godis så du klarar dig den sista veckan stod det på lappen som var undertecknad, familjen!

Fråga mig inte hur detta har gått till för det vet jag inte själv, men det tänker jag då försöka ta reda på. Haha.....
Däremot vet jag att jag förmodligen har världens bästa familj där hemma!

Ska sticka ut och springa nu tänkte jag. Idag får det bli extra långt så jag kan gå lös på godiset med gott samvete resten av dagen, för det kommer ta slut. Tro mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0