Söndag morgon.

Det blev myskväll igår med pizza från La Tasca (en av restaurangerna på hotellet), film, vin, popcorn och allmänt skitsnack. Riktigt mysigt :)

Kände mig verkligen inte i form för att åka till Alanya för en kväll i brakfestens tecken så det passade alldeles utmärkt!

I natt har man ju dessutom fått sova en timme längre och det är ju aldrig fel?! Drömmer så mycket konstiga saker nu för tiden bara. Både roliga och hemska saker, men det är svårt att få en sammanhängande sömn på något sätt så jag hoppas det trappas ned snart.....

Gick för en gångs skull i säng tidigt igår och kände mig sjukt duktig! Enda nackdelen var väl att jag vaknade sjukt tidigt idag mot vad jag brukar och helt plötsligt blev förmiddagen väldigt lång, men det är väl synd att klaga för jag känner mig pigg i alla fall :)



Ligger fortfarande i sängen och har nog tänkt att göra det en stund till. Det är ju trots allt söndag och jag har laddat hem Piff & Puff - Räddningspatrullen. Snacka om en klassisk söndagsmorgon a´la småbarn! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0