Slappa söndag.

Jag lyckades fastna alldeles för länge framför datorn och MSN här i soffan i natt, men det väl sånt som händer.....

Vaknade i morses av att Katrin började plocka fram frukost här i köket, medan jag låg kvar som en zombie och kände mig lat.....
Det känns verkligen som att jag också har lite semester nu när man har besök och det är så sjukt härligt :)
Vi valde att däcka i solstolarna här ute vid poolen och där har vi legat hela dagen.....jag fick dock träningsångest nu på eftermiddagen så då var det bara att snöra på sig skorna och springa runt längs strandpromenaden! Galet skönt bara man kommer igång!



Har precis skickat iväg sällskapet på city-turen till Antik Side så nu ligger jag här i soffan under täcket igen och myser, samtidigt som jag naturligtvis laddar för kvällens uppdrag: 90´s - Everybody Dance Now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0