Sista veckan är igång.

Ja det kan man då lugnt säga.

Blev en mysig lunch nere på Tropic i eftermiddags och efter det hoppade jag med på Sofias sista dance-aerobicpass. Sjukt kul, och jag kan även passa på att berätta att jag blivit mindre runt midjan. Detta har jag konstaterat efter ett par av byxorna jag använder i showerna idag helt plötsligt gick jättelätt att knäppa. Inte illa!

Torsdag kväll i Side innebär i vanlig ordning, ABBA - Thank you for the Music! Helt plötsligt var hela showbaren fullsatt och publiken var dessutom fantastisk! Vi som trodde att det skulle vara helt tomt fick istället en oerhört glad överraskning och en grym sista ABBA-show blev det!

Tror inte jag riktigt kan förstå att det här var sista gången men trots allt så avslutade jag i alla fall med flaggan i topp och så har jag planerat att fortsätta resten av veckan :)

Ikväll har skratten flödat här på 04:an, men nivån på skämten har varit skrämmande låg så jag håller det borta från den här bloggen.
Mitt tidigare inlägg är ett ganska bra riktmärke och om jag säger att ordet bög kan vara ett väldigt roligt ord, ja då förstår ni resten själva?! Ibland krävs det inte särskilt mycket.

Nu är det hög tid att sova här minsann, och glöm inte att ett gott skratt förlänger minsann livet ;)
//Alfred
Bögarnas krig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0