Sista natten på 9:an!

Ja det händer sannerligen oerhört mycket på en och samma gång just nu.....

Tidigare idag blev det bestämt att jag och Sofia lämnar 9:an och flyttar in till hotellet imorgon! Ska faktiskt bli oerhört skönt, även om 9:an i Side alltid kommer vara en mytomspunnen och speciell plats :)
Detta innebär att jag har packat ur min garderob osv. ikväll och därmed fått en liten indikation på hur mycket packning jag kommer ha vid hemresan om tre veckor! Lite skrämmande, men jag tror jag kommer klara få med allt ;)

Idag har det varit riktigt skitväder här nere med regn, blåst, åska och kyla. Kanske inte den ultimata avslutningen på Katrin & co. semester?!
Vi lyckades dock fördriva dagen med att spela kort, sova lite extra, snacka skit och givetvis gå lös i poolen. Det är något speciellt med bad och ösregn.....



Efter en fantastisk vecka var det ikväll dock dags för världens bästa kusin och hennes härliga sällskap att hoppa på bussen mot flygplatsen.....men som tur är så ses vi snart igen, tre veckor närmare bestämt! :)

Nu ska jag och mitt kära team alldeles strax åka bort till hotellet och välkomna vår nya bas för de kommande tre veckorna, Peter! Han var, precis som oss, med på ShowSchool i våras och har sedan tillbringat sommaren på Mallorca så det skall bli jättekul att ses igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0