Rensning.

När jag och Jocke kom ned till stranden var beachvolley-planen redan i fullt bruk så det behövdes minsann inga domare där.....

Istället tog jag tillfället i akt att börja rensa bland alla bilder på min dator. Både min externa hårddisk och datorn är fulla så var verkligen på tiden!

Sjukt kul att kolla igenom bilder från starten av säsongen, haha, och se hur mycket som förändrats. För att inte tala om alla läckra ansiktsuttryck man kan få till på scen ;)
Kom att tänka en väldigt speciell person också vilket gav mig en ordentlig tankeställare, och sånt har jag svårt för. Djupa saker ni vet.....men jag kanske ändå borde tänka om när det gäller dig?!

Nu är det alldeles strax dags att möta MiniStars-gänget och senare ikväll smäller det.
Radio Mega Hits! Yeiiiiii :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Smörjan är på väg :)

2009-10-06 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0