Premiär!

Yes då har jag till slut gjort premiär som guide och sänt dagens första buss ut till flygplatsen.....

Nu återstår fem bussar innan jag själv hoppas ombord för att åka med bort till Antalya.

Man skulle väl kunna tänka sig att premiären blev precis som den första pannkakan. Inte jättedålig, men inte heller jättebra. I Sverige är väl lagom bäst, tänker jag?!
Av någon anledning är jag sjukt nervös, så bara jag lugnar ned mig kommer förhoppningsvis kvällen fortsätta på ett lyckat sätt :)


Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja, lagom är nog det bästa ordet vi har i Sverige... :D



Om man inte ska göra så pappas ord lever vidare:



"De duger la" :D:D:D:D



kram

2009-10-03 @ 22:48:10
URL: http://omkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0