På allvar.

Blev inget våldgästande i MiniLand :( Var alldeles för mycket barn där nere för att lilla jag skulle kunna med att gå dit.....men jag får säkert fler chanser!?

Löpningen idag gick ruskigt lätt och jag är verkligen på väg åt rätt håll vilket känns sjukt härligt! Förmodligen var det 2009 års skönaste löp-pass nere på strandpromenaden idag! :)



Man skulle även kunna säga att nedräkningen till hemresan börjar på allvar idag. 10 dagar kvar!
Skall villigt erkänna att det känns sjukt konstigt att tänka på det, jag försöker att inte göra det, jag är ingen hej-då-människa så jag vet att det kommer göra fruktansvärt ont att åka härifrån!

Nej nu är det minsann dags att jobba!
Björnarna skall ha Cirkus och sen ska vi kicka ass med 90´s - Everybody Dance Now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0