Och han kommer in på upploppet.....

Ikväll hade vi inte så stor publik i ShowBar, men det gjorde inget för den här gången var de verkligen med i matchen och det gillar jag :)
Publikens gensvar ger verkligen den där extra lilla kicken som man inte kan sätta fingret på.....



Nu sitter jag på Facebook och försöker styra upp lite med min kära mor kring hur jag skall göra med allting direkt när jag kommer hem. Vi får väl se om vi kommer fram till något vettigt, men det tror jag nog.
Snart är planen dessutom spikad så då kommer jag berätta även för er här i bloggen :)

Imorgon är vi lediga och jag vill ha strålande sol!
Jag har verkligen inte lust att blekna bort lagom till hemresan. Vore lite jobbigt om det inte syns över huvud taget att jag varit utomlands sen den 23 februari. Kan ni fatta, 23 februari?!, det känns som igår men det är fan längesen!?
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0