Norska språket.

Visste ni att Piff & Puff på norska heter Snipp & Snapp?! Hahahaha.....

Hade en riktigt bra showkväll igår och idag har jag dessutom lekt pirat nere i MiniLand!
Eftersom det inte är så många kvar här i A&E-teamet så hjälper vi till med lite inhopp och idag stod Treasure Hunt på schemat! Jag undrar just vem som blev gladast av mig och barnen när det väl var dags att frossa i sig godsakerna som låg i skatten vi tog från kapten Krok ;)

För övrigt kan jag berätta att det regnar i Turkiet och hösten börjar förmodligen komma på allvar även hit. Lite irriterande, men någon soldag till skall man väl få hoppas jag!
Efter förmiddagens skattjakt fick det bli ett nytt avsnitt av Desperate Housewives här i soffan och det var då inte helt fel det! :)

Tänkte faktiskt sticka ner till gymmet en sväng nu, för så mycket annat finns det ju inte att göra egentligen?!
Eller jo, jag borde verkligen tvätta.....men det är ju så tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0