Måndag.

Solen har lyst med sin frånvaro idag, när fan skall jag pressa?!, så jag har passat på att ta ordentlig sovmorgon och sedan bara legat i soffan och kollat på film.
Patrik 1.5 blev det! Var faktiskt bättre än jag trodde den skulle vara så det blir godkänt :)

Har även tagit mig tid till att börja rensa i ordning bland alla bilder och filmer på datorn plus den externa hårddisken. Båda är fyllda till max så det är verkligen på tiden!

Kom precis upp till rummet efter ett härligt styrkepass nere i gymmet! Duktig kille han den där Alfred, haha.....


Så här snygga var vi i Side före ABBA i torsdags ;)

Ska hoppa in i duschen en snabbis och sedan möta övriga teamet för att gå igenom kvällens show, Nordic Release, tillsammans med Peter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0