9:e oktober.

Vi startar med en bild från gårdagens ABBA-show.....



Idag stod äventyr på programmet och vi började med att hoppa på bussen som styrde mot vattenfallet utanför Manavgat.....kanske inte det roligaste, men bara att gilla läget!?
Därefter var det dags att hoppa på båten och åka ut mot sköldpadde-stranden där vi spenderade resten av dagen :)

Här kommer lite bilder:

Givetvis blev det lite fotografering vid vattenfallet.


Kusiner på båt!
:)


Hela gänget samlat i havet, bortsett från dagens fotograf, Ida.


Solo.


Fattar ni att det är 16 grader kallt i vattnet!?


Alla skulle bada tänkte jag, men inte Katrin minsann! Dåligt!


Hej hopp!


Just nu har björnarna precis avslutat kvällens MiniTivoli och alldeles strax är det dags att börja göra sig redo för kvällens You Can´t Stop the Beat! Jag ska ge järnet och lite till tänkte jag.....

Senare i afton är vi inbjudna till Jocke som vill ha hjälp till att tömma sitt alkoholförråd innan han lämnar Turkiet och oss natten till onsdag :(
Ryktet säger dessutom att Alfred och Sofia skall öppna "den svarta" idag.....och då pratar jag om den svarta flaskan som har en Absolut 100-etikett på sig. Vi får se hur det slutar helt enkelt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0