Honey, I´m back!

Internet funkar fantastiskt bra här på hotellet bortsett från när jag skall blogga. Det kanske är menat att jag skall sluta med omedelbar verkan, vad vet jag?! Haha.....

Som jag tidigare skrev så är det 8 dagar kvar tills Turkiet byts mot Sverige! Är oerhört svårt att föreställa sig att det "sista varvet" startar imorgon.....overkligt på något sätt?!

Imorses hade vi MiniStars, men eftersom det bara var 3 barn med denna veckan så tog det inte så lång tid och då passade jag minsann på att vara oerhört duktig! Jag tog nämligen tag i min "klädinventering" av showkläderna. Förstår inte varför jag gjort det tidigare, det var ju inte speciellt ansträngande men det är alltid lätt med facit i hand!


Gårdagens Nordic Release.



Resten av dagen har jag tillägnat framför datorn faktiskt, men tro inte att jag bara suttit och ruttnat bort.
Jag har nämligen fixat och trixat med lite hemligheter :)
Det hela handlar om ett julprojekt, och förhoppningsvis kan jag berätta allting inom en väldigt snar framtid. Sjukt kul!!!!!

Nu är det alldeles strax dags att starta showkvällen här i Side!
Känner mig svullen och öm i halsen, sjukdom på gång?!, men det skall säkert gå vägen ändå!

Sky´s the limit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0