Livet på 04:an!

Efter bokade Whitney-biljetter, några soltimmar på stranden och ett genomdrag av kvällens show så känner jag mig faktiskt ganska nöjd just nu :)

Förresten, jag har ju glömt att berätta för er hur showen egentligen gick igår kväll!
Den gick fantastiskt bra! En som inte sett showen tidigare märkte förmodligen inte alls att Peter gjorde sin första show tillsammans med oss, så ikväll tänkte vi fortsätta i samma riktning ;)


Gammal bild från Kreta i fjol.....

Som jag berättade lämnade jag och Sofia vår kära 9:a igår och har nu bytt adress till 04:an, sjukt nice!
Hoppas dem som kommer ned nästa år vet vad dem har att leva upp till vad gäller livet på 9:an i Side ;)

Om en liten stund är det dags att köra You Can´t Stop the Beat minsann. Det gillar jag!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0