En såg i halsen.

Ja så kändes det när jag vaknade i morses.....

Därför valde jag att hoppa över marknaden, även om jag ångrar mig lite nu i efterhand, och gömde mig under täcket större delen av dagen!?

Halsen har i alla fall blivit bättre, även om det fortfarande känns som att sågen sitter där inne mot stämbanden.

Nu i eftermiddag har vi varit iväg inne i Antik Side och haft en liten avslutnings-team-middag inför Jockes avresa imorgon natt! Oerhört mysigt var det, även om det naturligtvis kändes väldigt konstigt.
Jag tycker verkligen inte om avsked och säga hej då till folk osv. så jag försöker alltid förneka allting in i det sista hela tiden.....men någon gång skall man ju också möta verkligheten!?

Ikväll är det dags för Nordic Release!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0