En dag på stranden!

Yes, det är precis vad vi har haft här i Side!

Hela gänget har varit nere på stranden och haft fantastiskt mysigt hela dagen :)
Att man dessutom förbättrar sin bränna är ju också ett stort plus.....

Vi fick dessutom finbesök från Alanya i form av Emelie och Jessica! Den sistnämnda damen hade tydligen släktingar på semester här i Side så varför inte slå två flugor i en smäll?! Oerhört trevligt tycker jag!

Nu är det dock dags att ta tag i livet här på 04:an. Gymmet nästa!

- När jag blir stor skall jag bli känd och smal, känd och smal!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Nu tycker jag du ska sluta. Tycker du är "pepparkaka" som det är. Om inte, får du faktiskt tänka på Ida.... :D:D:D:D



saknar dig redan... hör av dig på tis så vi kan boka tid om du vill. jobbar kväll på torsdagen du kommer hem om de är ett alternativ.

vi hörs. kram

2009-10-17 @ 23:25:44
URL: http://omkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0