Duktig pojk.

Det är jag det.

Efter besöket på kontoret var det dags att snöra på sig löparskorna och springa i solnedgången längs stranden! Livet är fantastiskt!

Så nu sitter jag här på jobbet och ska snart släppa lös BumBum uppe på scenen så han får springa av sig lite. Han är alldeles sprängfylld med energi efter en hel helg inomhus.....Cirkus står på programmet!

Idag är det även söndag och det innebär 90´s - Everybody Dance Now! och det gillar jag skarpt! :)
Undrar just vad jag ska sjunga för Pop-Up ikväll. Hade tänkt öva in en ny låt till idag, men glömde helt bort det i all guide-hets så jag får kanske vänta med den till nästa gång.....men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur?! Haha!

It´s a rich mans world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0