Bra.

Ja det här var en bra kväll!

Det känns som att min röst är tillbaka på allvar igen och det är hur skönt som helst ska ni veta! :)
Tycker nog att jag gjorde min bästa 90´s på flera veckor jag.....


Laddad inför kvällens show!

På onsdag kommer kusin Katrin & Co. och det ska bli sjukt kul! Inte sett varandra sen februari så det blir mycket att ta igen på en vecka, men det fixar vi säkert utan problem :)

Katrin är ju för övrigt även min ordinarie frisör så jag ska tvinga henne att ta med saxen ned och styra upp min nuvarande mikrofon som växer fritt på huvudet.....tänkte klippa av längderna i bak igen precis som senaste renoveringen.
Ska dock behålla luggen denna gång och det är ju lite lättare att förklara på svenska för en kusin som vet precis hur man vill ha. Det gillar jag :)

Undrar just om man skall beställa med något från Sverige?! Är ju bara en månad kvar så man kanske överlever.....eller?
//Alfred


Kommentarer
Postat av: Katrin

Behöver veta typ nu, om saxarna ska med ner.. lr rättare sagt om jag ska fråga chefen om dom får åka me mig...

Skulle annars skickat dom på slipning men va gör man inte för dig.. :D

Tror vi ska förändra färgen lite oxå... när du kommer hem.. :D Eller är jag ensam att känna så?? :D



Ses snart

2009-10-05 @ 22:16:04
URL: http://omkatrin.blogg.se/
Postat av: Alfred

Ja jag har skrivit ett mail till dig på Facebook så fråga chefen imorgon och hälsa från mig ;)

Haha, ja färgen ska fräschas upp så fort jag kommer hem...ingen idé att göra någonting innan för det bleks helt sjukt mycket här nere i solen som du ser! haha!

2009-10-06 @ 00:11:31
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0