Äventyr i sikte!

Håller på och packar för fullt för om bara några minuter står Mettes bil utanför entrén till hotellet.....

Det är dags för en ny liten mini-mini-semester skulle man kunna säga! :)
Denna gång åker vi dock åt andra hållet på vägen, mot Antalya!

Sista shoppingen här i Turkiet skulle jag gissa så jag hoppas att jag hittar något riktigt snyggt! Sen skall vi dessutom på det urläckra hotellet Hillside Su. Har hört så mycket bra saker om det så det skall bli sjukt spännande att se..... :)

Skönt att bara släppa allting för ett tag och bara försöka vila upp sig lite. Känns som att det är det jag behöver just nu!

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Verah

Åh snälla köp en LV bag till mig...En sån som du och Tommy köpte i början..Vill ha vill ha..Skickar pengar! Puss

2009-10-21 @ 23:55:53
URL: http://verah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0