Ännu en dag.....

.....har gått här nere i Side och nu är det 24 shower kvar! Det skall bli 24 sjukt bra kvällar! :)

Ikväll var det återigen en fantastisk publik och även om jag inte har ABBA som min absoluta favorit-show så går det inte låta bli att älska den på något sätt!? Lite konstigt, men jag säger som Linnea alltid säger.....
- Förstå inte vad jag säger, förstå vad jag menar! ;)

Här skulle det nu egentligen vara en bild, men eftersom internet numera verkar ha turbulenta humörsvängningar så tänkte jag återberätta denna lilla historia imorgon istället. Förhoppningsvis med lyckad bild-uppladdning.....

Nu ska jag hoppa i säng framför någon dålig film, sura över att internet inte vill samarbeta och hoppas att jag somnar relativt fort. Det borde inte vara några problem!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0