Allvarliga humörsvängningar.....

.....är precis vad internet har just nu. Sjukt irriterande men det är väl bara att gilla läget!?

Igår var det ABBA och precis som förra veckan var publiken helt fantastisk! Även om inte ABBA är min absoluta favoritshow så går det inte låta bli att älska att framföra den på något sätt.....inte helt lätt att förstå kanske men jag säger som Linnea:
- Förstå inte vad jag säger, förstå vad jag menar!? ;)

Eftersom internet inte ville samarbeta igår kväll så blev det till att lägga sig tidigt, för en gångs skull, och jag gissar att det var nödvändigt för jag vaknade inte upp förrän 12 timmar senare!? Sånt som händer ibland.....

Idag har jag dessutom varit riktigt duktig och städat i ordning bland mina kläder som legat utspridda lite här och där. De har nu fått ett fast, i alla fall för ett tag, boende i min garderob så imorgon blir det till att ta en sväng-om med Doris, husets dammsugare.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0