Alfreds tvätteri AB.

Sofia har precis fått barn, Linnea har blivit hypnotiserad och tror att hon är en katt samtidigt som Lindis har drunknat i sin norska bok.....Nej det var till att ljuga alldeles för mycket förutom det där med Lindis och boken, men livlig fantasi är ju något som är bra att ha! ;)

Så mycket konstigheter har det då inte hänt sen min senaste uppdatering. Sofia har suttit med barnen i La Tasca och käkat pizza, jag är inte alls avundsjuk men "Crazy Pizza Night" kallas det visst, och Linnea är på jobbet i vanlig ordning :)

Skall alldeles strax kila ned till tvättstugan och hämta tvätten eftersom jag var duktig nog att starta en maskin efter mitt pass nere i gymmet tidigare idag! Hoppas inte att någon gäst varit taskig och snott mina kalsonger bara.....



Efter tvätthämtningen är det dags att börja sminka sig (it´s all about fejk) för kvällens show, Nordic Release! :)

Gasen i botten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0