15

.....dagar kvar.

Idag är det tisdag och det betyder som vanligt att Alfred är minst lika trött som alla andra tisdagar!
Jag tog mig i alla fall upp ur sängen till förmiddagens repetitioner av MiniStars, var bara 14 barn med idag så det gick ganska lugnt till :)

Efter det däckade jag ute på gräsmattan i solen.
Sömn och sol är en bra kombination, man blir både brun och man får vila. Fantastiskt!



Precis som igår så sitter jag nu på rummet efter ett styrkepass nere i gymmet!
Det känns verkligen som att jag börjar komma igång på allvar och jag tänker minsann hålla löftet om att vara i bättre form när jag kommer hem än vad jag var när jag kom hit ;) Fit, fit, fit.....

En sak som är extra rolig är att jag just nu håller på och fixar lite saker med det där hemliga projektet som skall starta när jag kommer hem till Sverige. Det är faktiskt tråkigt att inte kunna berätta för er ännu, men jag får glädja mig åt att göra er nyfikna istället, haha!

Nu måste jag rusa. Det är dags att gå igenom kvällens show tillsammans med Peter. Radio Mega Hits!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0