Veckorapport.

Kom precis hem från jobbet. Jag är minst sagt utslagen.

Igår var det ju som jag berättat tidigare en heldag med full fart från det att klockan ringde klockan 09.00!
Efter en trög start på dagen lyckades jag till sist ta mig iväg till jobbet och där flöt det på utan några större problem skulle man väl kunna säga.....och strax efter 18 drog jag mig hemåt.

Kastade mig in i duschen och försökte hitta några anständiga kläder till kvällen.
Hade verkligen ingen fantasi igår så tid, det tog det.....samtidigt som jag hade bråttom!

Det var nämligen dags för överraskningsfest för Sofia ute på Framstjärten i Solna!
Hennes syster, mamma och nära vänner hade styrt upp en fest som var fantastiskt trevlig :)
Dessutom lyckades ju Sofia bli totalt grundlurad på köpet!


Ready for Party!

Framåt midnatt var det dags att dra sig tillbaka in mot staden.
Roger och hans vän Josef hade födelsedagsfest i en lokal mitt inne i stan! Sjukt piffigt :)

Efter en fantastisk kväll beslutade jag mig för att promenera hemåt.

Det var min lördag det. SCORE!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0