Underbara fredag!

Har faktiskt inte ens tänkt på vilken datumskombination det är idag, och tur är väl kanske det ;)

Det har verkligen varit en toppen-dag!

Började, som ni vet, med en fika tillsammans med Sofia! Jag kan passa på att säga att det var underbart skönt att bara prata av sig om allt och ingenting. Hiss på det! Tänk om jag inte varit i Turkiet?! Då hade jag "missat" denna underbara människa och vän.....nej det hade då inte gått!!!!!

Fortsatte med att möta upp Magnus.....
Eftersom vi båda hade tomma magar så blev det en burgare (ja, jag skall komma igång med träningen igen) Friday´s i Kungsan! Oerhört trevligt :)


Bild på mig och sötnöten Evelina från i tisdags.

Eftermiddagen var dock inte slut där, så istället för en after-work så körde vi en för mig no-work och för Magnus en before-work med lite vin och skitsnack på East! Piffpoängen bara haglar.....

Nu skall jag in i duschen för snart kommer det finbesök. Tessan, Micke och Samir minsann! :)

Duschen var det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0