Två kvar!


Nordic Release imorgon och 90´s på tisdag. Känns lite coolt att avsluta med 90´s eftersom det var med den showen vi öppnade hotellet, 19 april om jag inte minns helt fel!?

Fortsätter gästerna på hotellet att komma till showerna och vara en lika fantastisk publik som idag är jag övertygad om att vi kommer få en GRYM avslutning på det här äventyret! :)

Har förresten fått veta hur lösgodiset jag fick häromdagen kom på plats.
Givetvis är det gäster från Lidköping här på hotellet denna vecka så mamma och pappa fick dem helt enkelt att smussla ned en godispåse i bagaget!

Godiset ja, ehh, slut är det (för längesen) och gott var det! :)


På torsdag skall jag renovera håret hos kusin Katrin minsann! Har inte bestämt riktigt hur jag vill ha det ännu. Ljust, mörkt, långt, kort.....den som lever får se!

Vad jag däremot vet är att jag verkligen måste hoppa i sängen NU!
Skall upp riktigt, riktigt tidigt imorgon för jag skall med Anton ut till Belek och spela golf, sjukt nice! :)
Blir oerhört intressant att se om jag ens lyckas träffa bollen. Det var ju trots allt ett och ett halv år sen jag höll i en klubba!?

//Alfred Olsson, S(id)e & Hör





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0