Stockholm calling!

Vi kom till slut fram med bilen och all packning. Hann bara slänga in allting innanför dörren i stort sett innan jag och mamma åkte fram till stan för en snabb lunch innan hon vände tillbaka hemåt med bilen :)

Jag styrde istället fötterna mot NK Saluhall och där blev det kära återseenden kan jag lova!
Kom också överens om att jag skall börja jobba från och med nästa vecka. Hurra, hurra!!!

Efter besöket nere i saluhallen åkte jag direkt hem och tog tag i all packning för det går ju trots allt inte att ha garderoben i resväskan hur länge som helst.....Sagt och gjort!
Nu ligger jag här i sängen och bara känner mig sjukt jävla nöjd! :)

Tänkte ta och hoppa in i duschen för om en stund blir det finfrämmande här minsann!
Sofia, Linnea och Daniel är på inmarsch så man måste ju se lite anständig ut, tänker jag.....


Kommentarer
Postat av: Fritz

Men Alfred nu måste vi ju för tusan ses!!!

2009-11-10 @ 14:38:28
URL: http://bittersweettaste.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0