Start of something new!

Efter fars-dag-firande borta hos morfar, besök hos morbror för att träffa lilla Tindra (kusinen som ploppat ut under min tid i Turkiet, sjukt söt!) och ett besök hos mormor.....

.....så sitter jag nu här och funderar på om jag verkligen packat med mig allting jag behöver!?

Imorgon bitti bär det av mot Stockholm!


Gårdagskvällen.

Misstänker att Daniel (Turkiet-Daniel), som jag hyr lägenheten av, kommer att svimma när han ser hur mycket jag tror att jag kommer få plats med i lägenheten, haha!? Jag vet ju trots allt inte hur lägenheten ser ut, men det löser sig säkert som jag alltid brukar säga ;)

Tror att jag måste krypa ned under täcket och försöka sova några timmar nu, jag tror att jag har några timmar att ta igen.....och imorgon lär det bli en lång dag!

Det här skall bli.....bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0