SCORE!

Det har varit en sjukt lång och fullspäckad dag så jag börjar med att be om ursäkt för min frånvaro!

Började ju som sagt med att stiga upp riktigt tidigt, för en gångs skull, och vi kom till slut iväg mot Belek och Gloria Golf Club, sjukt läckert!
Tro det eller ej, men jag träffade faktiskt bollen riktigt bra mot vad jag trodde innan jag väl börjat svinga där nere på drving rangen! :)
Puttningstävlingen förlorade jag i och för sig, men ute på banan vann jag! Nu spelade vi visserligen bara några hål eftersom banorna är fullbokade men det gjorde inget för jag vann och kände verkligen ett sug efter att ta tag i golfspelandet igen?!


Ready for take-off.


Anton visar här sin kärlek till vattenhinder.



Praktikanten.



Efter en halv dag nere på golfbanan fortsatte vi in till Antalya för att kolla efter lite nya kläder! Det blev inget inköp, bortsett från en liten halsduk. Inspiration och tankar kring vad jag förhoppningsvis skall införskaffa när jag kommit hem blev det istället och det var väl egentligen inte så dumt!?
Lite kaffe och kvalitetstid med Mette och Lena hann vi också med innan det var dags att återvända till jobbets näst sista dag!

Björnarna
har haft sin sista Melodi Grand Prix och vi har haft vår sista Nordic Release! Rösten kändes jättebra ikväll och det blev, återigen, en supershowkväll här i Side.....imorgon är det dags för den stora finalen!

Efter showen idag var det dags att börja flytta ut allting från vårt backstage, som inte skall användas imorgon, vilket betyder att det nu i stort sett är näst intill tomt!?
Helt plötsligt ställdes jag mot väggen, och den jobbiga känslan över att behöva lämna det här bakom sig slog till som en knytnäve i magen och tårarna började falla så smått. Ibland är man inte stark nog att hålla tillbaka, så är det bara helt enkelt, även om man försöker.....

Nu är klockan dock alldeles för mycket så jag skall omedelbart hoppa i säng så jag orkar med morgondagen, för då blir det minsann mycket att göra. Sista-minuten-Alfred är igång igen, haha! ;)

Inget liv utan blod, svett och tårar!
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0