Packad.

Nja att jag packat färdigt är väl till att ljuga lite väl mycket (och full är jag inte) men jag har i alla fall tagit tag i saken och fått ganska bra koll på allting känner jag :)

Det är väl det enda jag gjort idag egentligen, men det tar ju längre tid än man tror?!
Har i och för sig legat en liten stund med tjejerna ute i solen också, och passat på att öva till en liten hemlighet jag skall framföra ikväll i samband med PopUp! Kan inte avslöja så mycket mer eftersom det finns två speciella personer som läser den här bloggen, haha, men känslofyllt kommer det att bli, i alla fall för min del..... :)


Sunwing Resort & Spa Side Beach by night.

Nu tänkte jag sticka ned till gymmet och köra ett ordentligt sista turk-styrke-pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0