Onsdag kväll.

Precis som förra onsdagen var det middag hos mig som stod på programmet!

Denna gång dock utan impulsiv utgång! Min plånbok tackar och bockar så fint, samtidigt som Alfred lyckas samla in lite extra vuxenpoäng! ;)

Lax stod på menyn
.....har jag sagt att jag älskar fisk och skaldjur?!


Dagens kock, Magnus.....du kan hyra honom till ditt eget kök på www.hyrenkock.nu
;)

Nästa gång siktar jag dock på att styra bland grytorna på egen hand.....
Jag kan minsann också laga mat! Haha.


Deltagare 1.


Deltagare 2.


Till sist deltagare nummer 4!

Helt enkelt en kväll med underbara människor, jag känner dem mycket väl!

Har ni förresten tänkt på att det är mindre än en månad till Julafton!?
Var det inte sommar nyss?
Dessutom är det två dagar, eller nja knappt 24 timmar, till Sofia fyller 25.....
Det är dock inte det värsta.....för det är att hon överger mig redan på måndag för att dra till Thailand!

Tycker inte att det är helt OK, men jag har samtidigt inte mage (eller jo lite mage iaf) att bryta benet på
miss AeroBrink för att få ha kvar henne här hemma!?
<3

Nu skall jag avsluta denna dag genom att lägga mig i sängen och känna mig duktig, samtidigt som jag tänkte drömma mig bort till en helt annan plats!
//Alfred

Undrar just hur det går för Magnus på jobbet.....hmm.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0