Ledighet i sikte.....

Imorgon skall jag jobba 12 - 20.30 och efter det är jag ledig till nästa torsdag!

Det är galet, även om jag MÅSTE ha pengar! ;)

Tänkte att jag skulle passa på att åka ned till Göteborg på någon sista-minuten-biljett på lördag eller något, men jag vet inte riktigt.....vi får väl se vad som händer helt enkelt!
Annars får jag hålla mig till ursprungsplanen som var Göteborg över Luciahelgen!

Blir det ingen utflykt kanske jag ska passa på att träna riktigt jävla ordentligt nu så jag kommer igång på allvar!
Fick 5 gratisbiljetter av Sofia till SATS igår.....och gissa vem jag har som granne?
SATS Stadion!
Så nu kan jag testa det ordentligt före jag bestämmer om jag skall skaffa kort på SATS också! Sjukt bra!
Man blir ju liksom mer sporrad att träna när man bor så nära :)


Bild från slutproduktionen i trean!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0