Jag fryser!

Fy fan vad kallt det är i detta land!

När jag gick runt på stan här i lilla Lidköping igår frös jag nästan häcken av mig! Blåste gjorde det också, haha!
Därför passade jag på att köpa en jacka och en mössa, som jag kan kombinera med min nya turkhalsduk från söndagens Antalya-besök.....



.....och helt plötsligt var jag lite mer rustad för svensk vinter! Brr.....

Igår
träffade jag dessutom Sanna! :)
Vi lyckades pricka in en fika framåt kvällningen igår och det var, som vanligt, riktigt mysigt! Försöker få henne att söka Sunwing men det är inte det lättaste kan jag säga, haha.....den som lever får se helt enkelt.


Jag och Sanna på scen i en showuppsättning våren 2008!

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Fritz

Du är hemma!! Wonderful ;)

2009-11-07 @ 02:09:41
URL: http://bittersweettaste.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0