Jag är tillbaks!

Det kändes verkligen som att det var igår jag var nere på saluhallen. Konstigt men ändå lite skönt på något sätt :)

Jobbet flöt i alla fall på riktigt bra och imorgon skall jag ha lite mer möte med chefen osv. inför fortsättningen på detta äventyr.....så just nu är det många tankar som flyger runt i huvudet kan jag säga, inte bara vad gäller jobb.

Man skulle helt enkelt kunna säga att min lilla "comeback" gick felfritt så just nu känns det faktiskt, som Maria Montezami skulle sagt, toppen!


En aning morgontrött Alfred på väg till jobbet.

Efter jobbet mötte jag Sofia för att gå på bio!


Se den.

2012 såg vi och jag gillade den skarpt! Fast erkänner att det känns lite obehagligt, för tänk om det verkligen skulle hända på riktigt!? Kan verkligen inte låta bli att tänka dem tankarna.....töntigt, mänskligt, tragiskt, kalla det vad du vill?!

Det har varit en oerhört lång dag, men samtidigt en oerhört bra dag! :)
Nu är den dock slut och jag skall drömma mig bort.....någon som vet var?
Tänkte ta mig upp tidigt imorgon och springa före jag drar till jobbet. Ambitiöst och välbehövligt för snart är jag fet som en gris, och det vill vi ju inte att Alfred Olsson skall vara. Sjukt ofräscht, haha!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0