Ikväll bär det av!

Blev inte många timmars sömn i natt men det är sånt som händer vid såna här tillfällen.....

Arlanda-gänget, det vill säga Sofia, Linnea, Lindis och Erik lämnade mig ensam här på hotellet klockan 8 i morses så jag var minsann upp med tuppen och vinkade av dessa underbara människor. 
Som tur är så ses vi snart igen, i helgen närmare bestämt :)

Så nu är jag den sista överblivna showartisten helt enkelt, haha!

Det är världens jävla storm här just nu och regnet bara öser ned. 
Facebook skvallrar om att mina kära kollegor, sjukt tråkigt nog, råkat ut för en försening på direkten. De flyger först från Antalya till Istanbul och sedan till Arlanda, men tydligen var Istanbul-flyget försenat! Jag hoppas dem överlever i alla fall! :)
Jag hoppas det hinner lägga sig till ikväll, 22.45, då det är tänkt att mitt plan mot Landvetter skall lyfta!


Yesterday. Dags att gå upp på scen och sjunga "If I let you go", tillägnad Sofia och Mette! <3

Nu är väskorna packade och jag väntar på att Mette skall bli färdig med något möte och sen får vi se vad som händer. Jag tror inte vi kommer ägna oss åt någon utomhusaktivitet i alla fall, haha!

För att fördriva tiden har jag passat på att kolla in Ullared och shit vad jag har skrattat! Det finns verkligen människor till allt, det är väl det enda jag behöver säga, haha!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0