Gårdagens bravader.


Rebecka, Sofia, Linnea och Carro på Golden Hits.

Efter vår lilla sammankomst här hemma hos mig åkte vi alltså igår kväll till Golden Hits!
Behöver nog inte säga så mycket mer egentligen. Det var sjukt lyckat!
Bjuder er på lite bilder istället.....


Jag och Shirin.


Veronika gick direkt till final i karaokefestivalen (precis som Shirin gjorde förra veckan) och Tommy tog sig vidare till Andra Chansen! Duktigt gäng det där :)


Vissa kunde inte få nog av vinet.


Linnea och jag.


SCORE!


Mina turkpuddingar!


Nu skall vi minsanna börja smida på våra hemligheter!
:)

Har inte gjort någonting vettigt alls idag. Känt mig helt slut så har bara tagit en låååååång promenad ute i den grå kylan!
Nu är det dock lite bråttom, as usual, för jag skall iväg och möta Max och Oscar. Middag står på programmet!
Dessa båda herrar bor normalt sett i Göteborg men är i huvudstaden för att se Pinks konsert ikväll och det skall bli så kul att se dem igen, HURRA!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0