Frosseri.

En av de sju dödssynderna lär vara i full gång här nere på 04:an kan jag säga!

Har precis käkat mat från Lollo & Berine-buffén! Det innebär alltså barnens egen buffé. Pizzabitar, hamburgare, kyckling och lite gurka för att känna sig nyttig, haha.....
Som bonus hade Sofia dessutom med sig rester från MiniLands skafferi!
Mängder av sinnessjukt goda brownies, kakor och chips som vi får se till att festa på efter showen ikväll. Herre gud, jag kommer bli tjockis fortare än kvickt ;)

Tur att jag minsann körde skiten ur mig nere i gymmet förut, annars vet man ju inte hur det här skulle sluta?!

Om en knapp timme är det dags för björnarna att ha cirkus uppe på scenen, och den senaste rapporten skvallrar om att BumBum, under minglet, skall gå lösdessertbuffén i restaurangen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0