Fastnat.

Ja jag har verkligen fastnat för Glee. Är det inte fantastiskt?!

Fick precis sms från Elina.....tanken är att hon, jag och Beckis skall mötas upp över ett glas vin och snacka skit!

Elina: - Om vi skall få sittplats bör vi vara där till klockan 19! Ses utanför?! Puss

Hallå?!
Jag får verkligen sätta rekord efter rekord i vad gäller tiden det brukar ta för att göra mig i ordning.....inte OK!

Tydligen har hennes kille bokat bord nere på Retro och eftersom det ikväll är El Clasico (Barcelona vs. Real Madrid.....Jag kan sport!) så blir det tydligen fullt.....

Bråttom!


Kommentarer
Postat av: Markus

Glee är inte bara fantastiskt, det är BÄST! Följer både via datorn och TV:n haha

2009-11-29 @ 21:12:11
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0