En diskomgång senare.....

Blev ganska mycket disk efter middagen igår, men nu är den borta :)

Känner mig helt slut och jag skall nu berätta för er varför.....
Sofia och Magnus var ju här och käkade middag igår kväll som ni redan vet. Vi hade sjukt trevligt med massa prat om allt och ingenting....Helt enkelt en skön härlig hemmakväll i gott sällskap tänkte jag. Jag hade fel!


Ja Magnus, nu hamnar du i bloggen!

Tommy, Jonas och Martin hade varit på Golden Hits helt kvällen och kollat på Pernilla som är med i showen! Efter en lite sådär halvintressant sms-konversation (tro nu inget dumt) blev vi lite lockade över att utforska onsdagskvällen på annat håll. Vi åkte dit!
Blev en fantastisk kväll i goda vänners lag skulle man kunna säga :)
Älskar såna där "impuls-kvällar". Av någon anledning är det ofta dem som blir bäst.

Väl uppe ur sängen i förmiddags var det bara att kasta sig iväg till jobbet. 12-20.30.
Jag kände mig lite tung i kroppen kan jag erkänna, men det mesta beror på alldeles för lite sömn den sista tiden.
Tro mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vacker...

2009-11-20 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0