E20 calling!

Kunde inte somna i natt, sjukt irriterande, men var ändå uppe med tuppen för att packa det sista!

Nu sitter jag med mamma i bilen här och rullar E20 fram upp emot Stockholm! HURRA!

Blir stopp vid lägenheten uppe på Östermalm först, undrar just hur den ser ut men tak över huvudet har jag ju i alla fall (haha), och sedan skall jag vidare till mitt gamla jobb nere på NK Saluhall för lite möte!
Började jobba på ICA nere i Lidköping under gymnasiet och höll mig kvar i branschen när jag intog Stockholm under förra hösten. Trivdes fantastiskt bra nere på saluhallen, så det skall faktiskt bli sjukt kul att förhoppningvis komma tillbaka :)


Och just det, nej ABBA-dräkten är inte nedpackad.....

Ses i Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0