Duktighetspoängen flödar!

Idag är jag ledig och ändå klev jag upp tidigt. Inte likt mig, men jag har naturligtvis en orsak till ovanligheterna.

Smart som jag var bokade jag tvätt-tid klockan 10.00 i morses. Vad gör man inte för att tvinga sig upp på morgonen, haha.
Istället för att krypa ner under täcket igen, som jag verkligen ville, så satte jag faktiskt på mig löparskorna och sprang en runda medan tvätten snurrade runt i maskinen. Det tog emot, men när jag väl kommit ut var det grymt skönt!
 SCORE!


Bild på mig och Lindis från dagen jag lekte modell nere i Tukriet. Remember?

Till råga på allting skall jag dessutom, bara för att jag känner mig så jävla huslig, berätta för er att jag diskat också! Damn, I´m good! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0