KUL!

Det hade jag minst sagt igår!

Gjorde mig i ordning snabbare än någonsin efter jag stämplat ut på jobbet och vipps så hamnade jag hemma hos Malin, Sofias lillasyster, och det var dags för fest! :)


Samtliga presenter gick i temat sex. Förstår inte varför?!


Förfest.

Efter en mycket trevlig liten förfest drog vi fram till Solidaritet där vi skulle spendera resten av kvällen!

Champagnen och drinkarna flödade samtidigt som hela världen blev alldeles fantastisk?!
You know the feeling?



Det blev i alla fall en fantastisk kväll, som inte tog slut förrän tidigt på morgonen!
Jag har mått som man förtjänat idag, men man är ju inte ung längre!?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0