Det fanns en tid.

Då jag var ute varenda kväll som bara gick. Den tiden är förbi, för här sitter jag nu ensam hemma en fredagkväll och bara njuter av att koppla av några timmar efter jobbet :)

I vintras var det skillnad.
Jag bodde på jobbet, samtidigt som jag i stort sett varje kväll sprang runt med ett glas vin eller någon smaskig drink i handen.....och framåt småtimmarna (kalla det tidiga morgonen om ni vill) var det dags att dra hem för att sova ett par timmar innan nästa arbetsdag tog vid.
Förstår verkligen inte hur jag orkade, för nu i efterhand har jag verkligen insett att jag mådde skit, både psykiskt och fysiskt. Inte OK!

Visst hade jag sjukt kul många gånger, men vet samtidigt att alkoholen och festandet blev en slags flykt från allt som jag tyckte var jobbigt.....nu håller ni säkert på att somna så vi säger stopp där helt enkelt innan det här blir för djupt ;)

Kanske har jag mognat?! Vad vet jag?


Före jobbet i morses.

Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen, förbereda väskan för morgondagen och sedan krypa ned under täcket!
Det blir en lång dag imorgon. Börjar jobba klockan 11 och sedan rullar det på i full fart.

Återkommer när ni minst anar det.
God natt//
Alfred

I look to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0