Det blir aldrig som man tänkt sig.

Vet inte riktigt vad jag skall säga. Jag är mest irriterad och besviken på mig själv!

Jag vet att jag kan.
Om man nu får lov att säga så?!
Men idag visade jag ta mig faan inte det! :(

Av någon anledning, förstår verkligen inte varför, så blev det har framträdandet så jävla stort och viktigt i mitt lilla huvud.....vilket resulterar i att jag låser mig.
I normala fall brukar jag inte ens tänka över huvud taget på scen, nu var det det enda jag gjorde!
(Vet inte om man kan skriva så egentligen...det det?!)

Jag är expert på att sätta press och höga krav på mig själv, så måste man ju vara i alla fall delvis, men idag vill jag påstå att det blev mitt fall.
Att stå på scen och sjunga samtidigt som man bara tänker på att nu ska jag visa, nu ska jag visa vad jag kan, bara för att några av mina vänner som är helt sinnessjukt duktiga sitter i publiken?!

Ja, jag är bitter. Jag ville visa vad jag gick för på allvar och idag fick jag bara inte ut det som jag ville!?



Jag kunde dock lägga skiten till handlingarna ganska fort och njöt istället av SchlagerFebers fantastiska show som dagen till ära gästades av Linda Bengtzing!
Taket höll i stort sett på att lyfta.

Nu ska jag krypa till sängs med musik i öronen och lyssna på mig själv!
Ja jag är ego, men det måste man få vara i det här läget ;)
All erfarenhet är bra erfarenhet.
//Alfred

 


Kommentarer
Postat av: Shirin

Jag har varit där du är idag..

Att känna att man måste bevisa så jävla mycket hela tiden och att man tillslut låser sig själv och allt blir pannkaka.. (jag tyckte iofs inte att det du gjorde var pannkaka, men du förstår nog vad jag menar)



Jag VET att du är duktig, annars skulle inte V och T vilja jobba med dig.



Nästa gång så "KÖR" bara.. Tänk inte så mycket! Vi sjunger ju för att vi ÄLSKAR att sjunga!! Inte att TÄNKA medans vi sjunger.. eller hur?



Så nästa gång.. kör ba kör!

Du var jätte duktig igår! tro inget annat..



PUSSAR!!

2009-11-24 @ 16:16:13
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0