Bra jobbat Alfred!

Vakna pigg på morgonen - 4 enkla steg.

Detta läste jag på löpsedlarna idag minsann och jag hade verkligen behövt dessa tips för att vakna i morses!

Tanken var att jag skulle möta upp Michael framme på stan kl. 12! För en gångs skull tänkte jag komma i tid och även hinna städa på förmiddagen.....
Jag vaknade 11.30! HURRA skrek jag och hoppade upp ur sängen.

Stressad och med mössa på huvudet (bad hair-day) kom jag i alla fall fram bara några minuter försenad, bra och snabbt jobbat, så det blir pluspoäng!
Robert anslöt sig och vi gick bort emot Jensen´s där vi käkade lunch och snackade massa skit :)
Eftersom både jag och Micke höll på att frysa fingrarna av oss så beslutade vi oss för att hitta några handskar som vi kunde ha på oss. Sagt och gjort, så nu slipper mina fingrar bli till istappar!

Kom precis innanför dörren och tänkte faktiskt, håll i er, städa! Eller ja, så mycket är det väl inte, men dammsuga räknas tycker jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0